Bestelling volgen
Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn komt er in je account Mijn MacoFashion…

Wat is de levertijd?
Momenteel hanteren wij een levertijd van 2 tot 5 werkdagen (ma.-za.)…

Verzendproces
Het verzendproces van MacoFashion verloopt via de onderstaande stappen: Je bestelling wordt klaargemaakt in één van onze…

Express levering
MacoFashion biedt de optie Express-levering tegen de kostprijs van € 9.95 voor alle afleveradressen in België aan…

Levering op een afhaalpunt
Je kan ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt of in een pakjesautomaat van bpost…

Ik was niet thuis toen de bezorger langs kwam
De bezorger van bpost biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet thuis zijn tijdens de eerste…

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen
Wanneer je de bevestigingsmail van de verzending niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze…

Mijn bestelling is al betaald, maar nog niet verzonden
Bij de betaalwijze overschrijving vooraf moet je, afhankelijk van je bank, rekening houden met een betalingsverwerkingstijd…

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?
Het kan gebeuren dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je kunt het artikel dan het beste meteen retourneren…

Heb je een beschadigd pakket ontvangen?
Het spijt ons dit te vernemen en hopen dat je de artikelen intact en volledig hebt ontvangen…

Pakjesautomaat
Zo kan je 24/7 het pakketje ophalen bij een pakjesautomaat naar keuze…

Ik heb een verkeerde maat/kleur van een artikel toegezonden gekregen
Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar je hebben verzonden…

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten leveren?
Het is mogelijk om bestellingen in het buitenland te laten leveren. Maar met jouw “Mijn MacoFashion” inloggegevens kan je…

Main Menu